Op zoek naar coaching?

Online Fitness Coaching AM Coaching Bereik nu jouw droomfysiek! AM Coaching.
Ontdek onze online coaching. Met onze online fitness coaching zorgen we ervoor dat jij jouw fysieke doelen bereikt op evidence-based manier zonder mythes of valse beloftes. Door middel van continue opvolging en coaching zorgen we ervoor dat je training, voeding en levensstijl geoptimaliseerd worden om jouw droomfysiek te bereiken.
coaching.
Als je verdriet oprecht erkend wordt, je een luisterend oor vindt en een plaats om uit te huilen, kan je het verlies na een tijd beter plaatsen. Met individuele coaching bieden we kinderen, jongeren en volwassenen een uitgestrekte hand om verder te leren leven met het gemis.
Ontdek onze Coaching Academy.
Ontwikkel je coaching skills en word gecertificeerd ICF-coach dankzij onze Coaching Academy. Coaching skills zijn essentieel voor sterk en authentiek leiderschap. Skill BuilderS helpt je jouw expertise in coaching op te bouwen en biedt een modulair opleidingsprogramma aan dat toegang geeft tot ICF-certificering.
Gezondheidsmanagement op het werk Springbok Coaching.
Dankzij de sportieve samenwerking met het enthousiaste team van Springbok Coaching zijn we er met Altachem in geslaagd om in 2018 het AltaFit Programma op te starten. Met leuke, verfrissende initiatieven hebben de flexibele Springbok-healthcoaches gezorgd voor een breed gedragen commitment, dat bijdraagt tot verhoogde gezondheid en het algemene welzijn van al onze medewerkers.
Coaching in het onderwijs? Vonk en Visie.
Het vraagt ook om andere kwaliteiten en vaardigheden. Coachen is in ieder geval niet hetzelfde als individueel lesgeven. En dat is precies wat veel leraren in een coachingsrol geneigd zijn om te doen als ze hierover geen vorming gevolgd hebben. Dan zien we ervaren leraren een taak als mentor opnemen en hun uiterste best doen om de beginnende leraar tips en tricks aan te leren voor de problemen die deze aanhaalt in het mentorgesprek. Dat is geen coaching. Of dan zien we een vakleraar als stagebegeleider een stagiair uitleggen waar dat lesonderdeel over gaat en hoe de stagiair dat moet overbrengen aan de leerlingen. Dat is evenmin coaching. Of we zien een leraar de juiste oplossingen geven bij het verbeteren van een taak die een leerling gemaakt heeft in het kader van begeleid zelfstandig leren. Ook dat is geen coaching. Bij coaching laat je best de rol van vakspecialist zo snel mogelijk los, om de creativiteit van de gecoachte te kunnen aanboren en om je te kunnen laten verwonderen door de oplossingen die hij zelf bedenkt.
Home Better Minds Coaching.
Kies je coach. Anja Van Nueten Herentals. Ann Devynck Mechelen/Kapelle-op-den-Bos. Anneleen De Lille Gent. Aranka Pieters Hoogstraten, Turnhout Brecht. Axelle Golinvaux Brussel Centrum. Carine Biesmans Bilzen/Hoeselt. Carine Dewulf Heusden/Destelbergen. Carolien Van den Bos Beerse. Catherine Hoogmartens Hasselt. Catherine Campo Antwerpen/Mortsel. David Maegerman Overijse. Dominique Monami Mechelen. Els Vandervaeren Grobbendonk/Zandhoven. Hervée Darmont Provincie Antwerpen.
Momentum Coaching.
Als coach en als mens geeft het me een immense voldoening om mensen tot op de drempel te brengen van hun dromen en hen dan te zien wegvliegen op de vleugels van succes. HIERONDER ONTDEK JE DE 3 SOORTEN DROMEN DIE IK GRAAG HELP WAARMAKEN. personal coaching en loopbaancoaching.
Coachen Carrièretijger.
Coachen houdt in dat je een medewerker, collega of team coachee of coachees helpt werkgerelateerde doelen te verwezenlijken en zich verder helpt te ontwikkelen. Als coach help je de ander leren. Niet door te onderwijzen, maar door te inspireren en te ondersteunen. Hierdoor ben je in staat het zelfreflecterende en zelfsturende vermogen van de coachees optimaal te stimuleren. Coachen kan in verschillende situaties wenselijk zijn.: Vergroten van zelfkennis en zelfvertrouwen. Wanneer een medewerker zichzelf beter leert kennen en weet wat zijn zwakke en sterke punten zijn, kan hij zelfbewuster zijn werkzaamheden verrichten. Aanleren of aanscherpen van vaardigheden, bijvoorbeeld delegeren van taken, voeren van slechtnieuwsgesprekken of geven van presentaties. Structuur brengen in nieuwe verantwoordelijkheden, bijvoorbeeld het wegwijs raken in een nieuwe functie met nieuwe taken en verantwoordelijkheden: waar begin je? hoe stel je prioriteiten? Wanneer iemand behoefte heeft aan een klankbord, omdat hij een solistische functie heeft of zich op eenzame hoogte bevindt. Wanneer niet coachen? Soms is het beter om van coachen af te zien omdat het niet nuttig of niet wenselijk is. Coaching heeft bijvoorbeeld geen zin wanneer de coachee in spe totaal niet gemotiveerd is.

Contacteer ons